Ce poti prinde din zbor la evenimente de tipul GPeC Summit

Îmi plac evenimentele de tipul GPeC Summit. S-au cam înmulțit în ultima perioadă, așa că poți trece de la Techsylvania la GPeC în doar câteva zile. E o chestiuță pozitivă, desigur. Fiecare eveniment de acest tip îți poate aduce anumite beneficii, însă nu te aștepta ca, dacă ai un business online, să ai parte de magii sau miracole.

Am impresia că oamenii care plătesc tichetele pe sume consistente merg efectiv pe această idee. E un punct de început destul de prost, pentru că evenimentele de acest tip nu-ți vor aduce decât cel mult niște generalități.
Acum, ce poți lua de bun? Ei bine, chiar cred că experiențele împărtășite de oamenii de succes, prezenți ca speakeri la GPeC, îți pot da niște idei. Adică, nimeni nu va veni să-ți spună concret cum să faci bani cu business-ul tău, care este rețeta concretă. Pentru asta ai nevoie de o agenție pe care să o platești. Dacă tot ai mers la un eveniment de tipul, atunci e ok să prinzi din zbor câteva exemple de bună afacere pe care ți le-a povestit contra-cost cutare sau cutare tip. El a avut succes, nu-i necesar să-l copiezi, dar o idee care a prins la el poate te va influența pozitiv.

Hai să vedem ceva de la GPeC:
1 zi de Conferinta Premium cu subiecte de maxim interes: Optimizarea Conversiilor & Cresterea Vanzarilor, Usability, Marketing Online, Split Testing, Targetare Comportamentala & Personalizare, SEO, SEM, Web Analytics, E-Commerce Tools, Logistica & Curierat, Studii de Caz;

Tematici foarte interesante, una și una. În mod normal, pentru majoritatea chestiilor de mai sus, vei găsi conținut la o simplă căutare pe Google. Marele avantaj este faptul că vine cineva de la firma X și-ți spune ce l-a învățat experiența y pe el. Ai strâns n experiențe și te-ai ales cu ceva concluzii legate de anumite tematici. Nu-i rău. În asta, cred, constă marele avantaj. Dezavantajul e dat de multa teorie pe care o vei înghiți și pe care fie ai aflat-o din alte surse, fie o poți afla de pe internet.

Aș mai plusa prin socializarea cu oameni interesanți cu care chiar ai putea să legi niște conexiuni pe viitor, unele chiar de business. Cu aceste două chestii în geantă, ai putea face din acest tip de evenimente ceva care să aibă un sens concret, practic, palpabil.

Bine, e lăudabil faptul că oamenii au reușit să țină sus GPeC timp de 11 ani, având evenimente care se întind vreme de opt luni pe perioada unui an. Oau, e ceva. Concret: Conferința, Workshopuri, E-Commerce Expo, Networking și Party (acesta din urmă e cu partea de socializare). E lăudabilă și competiția Magazinelor Online care are peste 120 de criterii de jurizare. Evenimentul a scos din joben și trusted.ro, o găselniță de care te poți folosi, dar e altă poveste, întrucât acolo plătești alte taxe, te supui unui nou set de verificări.

Acum, să vă prezint și eu o parte din agenda conferinței, 25.04.2016. Programul complet aici

GPeC Summit, 25 Mai 2016, Sala Bucuresti – Crystal Palace Ballrooms, Calea Rahovei nr. 198A, sector 5, Bucuresti

 

08:00 – 09:00 Registration & Welcome CoffeeCoffee Break

Inregistrarea participantilor & Cafeaua de dimineata / Networking cu principalii furnizori de servicii E-Commerce in cadrul GPeC Expo si cu elita industriei online din Romania si CEE


09:00 – 09:10 Start GPeC Summit Mai 2016 #GPeCSummit #GPeC11
Andrei Radu GPeC E-Commerce RomaniaRaluca Radu GPeC answear

 Incepe editia de 11 ani a celui mai important eveniment de e-commerce din Romania. Gazdele dvs.: Raluca & Andrei Radu


09:10 – 09:45 Panel: E-Commerce-ul Romanesc (de) la inaltime
Adrian Urda Altex Romania   Antonio Eram Netopia   Marius Costin PayU Romania   Tudor Manea eMAG   Ela Moraru Google Romania

Vei afla cele mai noi cifre, statistici, particularitati si perspective asupra e-commerce-ului romanesc doar de la marii jucatori. Te pui la punct cu tot ce e important in piata: rata de evolutie, comportament de consum, verticalele principale, nise care pot fi exploatate precum si problemele actuale. Totul intr-o dezbatere interactiva cu intrebari si raspunsuri scurte si la obiect, moderata de Dorin Boerescu, CEO 2Performant.

Invitati in Panel: Adrian Urdă (VP Altex România); Antonio Eram (CEO & Founder Netopia mobilPay); Elisabeta Moraru (Industry Manager Google) Marius Costin (CEO PayU România); Tudor Manea (General Manager eMAG)


09:50 – 10:20 Brian Dean (Founder & CEO Backlinko): How Ecommerce Sites Can Tap Into Google’s New Ranking Factors
Brian Dean Backlinko GPeC Summit Bucharest, Romania
Backlinks. Keywords. Title tags. These classic ranking signals are still important. But there are several new ranking factors – like user experience and brand signals – that Google is using today. These are signals that e-commerce sites should look to take advantage of in 2016 (and beyond). In this talk, Brian will show you a number of actionable strategies that you can use to take advantage of these emerging signals to get more traffic and sales.

10:25 – 10:45 Ana-Maria Ilie (Digital Marketing Manager Orange România): Going mobile: [the] digital [road is paved with] challenges, tools and workarounds

Tight deadlines, challenging commercial targets, scarcity of resources – does this sound familiar?  Day to day interactions present either a challenge, a question or a choice. We will discuss them together.



17:15 – 17:25 Bogdan Manolea (Co-Founder Trusted.ro) – Cel mai important KPI in e-commerce: Net Promoter Score (NPS). Tu il masori?
Bogdan Manolea TRUSTED

17:25 – 17:55 Daniel Waisberg (Analytics Advocate Google UK) – Putting Context Into Data

Daniel Waisberg Google UK

A single data point isn’t all that useful for understanding how something works, but neither is a big pile of stats. Context is the key to making metrics actionable, it will turn numbers into something more. In this talk, Daniel Waisberg will discuss data integration examples and then go through a framework to help guide the data analysis process. The framework is based on a matrix, called TITE (time, interactions, trends, and events), which takes both internal and external factors into consideration as well as influences and the need for comparison. Using a real life example, he will share how it can be used to transform data into a meaningful story.


18:00 – 18:35 Alex Langshur (Co-Fondator & Senior Partner Cardinal Path) – Stacks, tags & data activation
Alex Langshur Cardinal Path GPeC Summit Bucharest Romania

Whether we open a magazine, read the news online, watch videos or look at our Facebook feed, the truth is inescapable: digital has transformed the way we experience the world. Nowhere is this more apparent than in the world of marketing, where new platforms, devices and analytics are changing the way organizations reach prospects by delivering targeted, relevant, informative content that drives action. But what are the necessary conditions and key requirements that organization need to address to win at digital? Alex will share his thoughts on the unique 21st century challenges (and opportunities) of today’s marketer and share what and how companies are using analytics to transform data into value.


 

 

Comenteaza