Filosofie la prezentarea de la VE interactive + mi-a picat pe mana TSM

Lansarea Today Software Magazine, nr. 53 – 15 noiembrie, a inclus un discurs mișto de tot: Cyrille Vincey de la VE Interactive. S-a discutat, printre altele, despre big data, despre construirea profilului unui client în funcție de datele culese, despre oamenii de la capătul device-urilor, nu doar despre acestea într-un singur sens, și despre intenții a priori ale cumpărătorului. Adică, oau, speakerul a dat de pământ cu toate presupozițiile teoretice legate de arheologie (media archaelogy) și despre captarea/ surprinderea a priori a intențiilor unui grup de oameni.

cyrvin-veinteractive
@cyrvin @VEInteractiveLabs

Concret, filosofia informației pe pâine, însă nu teoretic, ci practic. Am căutat mult timp să găsesc exemple practice care să indice concret cum anume poți gestiona arhivele în db-urile unei arheologii media. Ce să spun despre conceptul abstract al captării intenționalității a priori a cumpărătorilor pe site-urile de tip eCommerce. Se pare că experții au început să experimenteze ceea ce părea doar la nivel de trans- și meta-. Rămân de analizat rezultatele, par promițătoare.

Cât despre Today Software Magazine, mi-au rămas în minte articolele cu cele șase recomandări pentru utilizarea GNU/ Linux în corporații (Marius Botiș & Attila Balazs/ Tora & Synapp) și procesarea fluxului de date în lumea big data (Adela Mureșan/ VE Interactive). A, da, am dat și peste un exemplu de cum să nu scrii un comunicat de presă într-o revistă de specialitate: e vorba de Cum o companie IT sprijină mediul academic (Cristina Costescu – NTT Data). Asta, așa, să nu pui oamenii de HR să-ți facă treabă de comunicare. Nu e greu, dar cere nițel exercițiu și alte cele.

În rest, atmosferă faină, gazdele de la VE au fost primitoare. Aștept să le mai trec sediul.

 

 

2 Comments

Comenteaza