Nu as chema anumite firme de curietat la evenimente eCommerce, nu au ce sa arate

Eu nu am găsit încă firma de curierat cu servicii decente. Efectiv mi-a fost imposibil să o fac. Cu toate acestea, am regăsit numele unei companii la Meet Magento România 2016, un eveniment super mișto. Nu oriunde, la secțiunea de parteneri – sponsori ai eventului. Ați ghicit, e vorba despre Fan Curier. Aceeași firmă a avut și un speaker, dacă rețin bine, poate erau mai mulți, la secțiunea eCommerce Business Panel. De ce?

Adică ce mi-ar putea spune un tip care reprezintă o companie cu servicii îndoielnice? Ce mi-ar putea sugera el pentru a-mi crește business-ul sau pentru a mă face să-mi schimb optica în legătură cu servciile de curierat, să mă fac să le integrez cumva în fluxul muncii mele? Să-i spun clientului să vină el după pachet nu știu unde? A, sau îi pot spune expeditorului că destinatarul i-a refuzat coletul, fără ca agentul să se fi întâlnit cu acesta. Mă rog, o tras el niște concluzii și paf! Să mai zic și de chestiunea restului? Nu, asta pare mai generalistă, e de la sine înețeles că un colet în valoare de 114 costă, de fapt, 115. Să zic și modul în care sunt manevrate coletele sau de modul în care sunt tratați clienții telefonic?

Ei bine, pot înțelege agenții din perspectiva managementului care le indică să livreze x colete pe zi. Săracii oameni sunt sufocați.

Mi-am cumpărat mașină de spălat vase și am selectat livrare via curier rapid. Au sunat-o pe soția mea și i-au spus că au ajuns în fața blocului. Am recitit regulamentul de livrare și scria clar: livrarea să făcea până în fața ușii. Cu toate acestea, firma de curierat a trimis un singur agent, săracul, iar acesta s-a aflat în ipostaza tâmpită de a duce o mașină de spălat vase până la etajul trei. Stați calmi, nici Cargusului nu-i mai breaz, am avut și cu ei o groază de aventuri. Să vă zic de urmărirea live a AWB-ului? O, nu, nu mai insist și cu asta.

Îmi rămâne pe creier întrebarea: de ce să chemi pe cineva de la astfel de firme la evenimente de tip eCommerce? Ce au ei să-mi arate, că sunt un model de bune practici și business pentru mediul din România? Parol! Chiar așa, caut firmă de curierat super cool, nu aveți idei?

 

Comenteaza

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.