Trei reguli pentru un shopping mai relaxant de black friday. Cum ai putea evita nebunia

În perioada mult trâmbițatelor zile de black friday, că sunt zile și că nu cred în ele în mod necesar, totul cade, de la calitatea serviciilor shop-urilor online la calitatea expedierii coletelor de către firmele de curierat. Cel care are de suferit este clientul, asta este marea certitudine. Cu toate acestea, te-ai putea strecura în marea nebunie și ai putea chiar să ieși onorabil. Cum?

Prima regulă pe care am decis să o respect: încearcă să găsești produsele mult dorite și la alți comercianți online, nu le căuta doar la cei mai vânați, cei mai mari. De ce? Aceștia au un flux fantastic de livrări/ expedieri, sunt șanse mai mari ca ceva să nu meargă. Așadar, dacă te vei orienta spre ceva mai puțin cunoscut, ai putea să ai parte de ceva surprize: oamenii să se ocupe de tine ca aproape în oricare altă perioadă a anului și să-ți proceseze prompt comanda. Bine, nota ar fi asta: să obții niște review-uri despre acel comerciant înainte de plasarea comenzii, să nu dai din lac în puț.

Mai apoi, dacă ai opțiunea selectării firmei de curierat, ai putea încerca și alte nume. Uite, am văzut pe ceva shop destul de mișto că lucrează cu o altă firmă decât cele cu care ești obișnuit. Ok, prețul e puțin mai mare, dar recomandările utilizatorilor și clienților stau drept dovadă că ar merita. Așadar, dacă poți evita Cargus sau FanCurier, fă-o! Notă: agenții lor nu sunt cu nimic de vină, sunt împovărați cu câte 80-100 de livrări zilnic, știu asta din surse sigure. De vină este managementul care nu a fost capabil să asigure o infrastructură decentă și servicii pe măsură. Firmele apelează la acești doi furnizori din cauza prețurilor mai scăzute și a ariei de acoperire.

În al treilea rând, dacă nu ai încotro și trebuie să mergi pe mâna firmelor de curierat mai sus menționate, atunci lasă-ți coletul în seama agentului. Ai comite o eroare fatală să-i spui agentului care nu te-a găsit la adresa livrării fix când avea el rută pe acolo: lasă coletul la sediu, îl ridic personal! În această perioadă, la sediile acestor firme, cel puțin în Cluj-Napoca, e nebunie totală: oamenii sunt irascibili, nu se găsesc colete, sunt cozi interminabile, iar operatorii se comportă hilar cu clienții. Ca atare, vânează-l pe acel agent, încearcă să vezi cum te-ai putea sincroniza cu el, eventual, du-te tu pe undeva pe ruta lui ca să-ți ridici coletul. Îți garantez că vei salva mult mai mult timp și vei fi mai puțin nervos. Am experimentat asta în două rânduri, funcționează.

În orice altă conjunctură, dacă nu ai nevoie musai de acele produse, cumpără-le relaxat într-o altă perioadă. Shop-urile online și-au obișnuit clienții cu reduceri pe toată perioadă anului. Acum, diferența e făcută de un marketing agresiv și prinde, căci e…luna cadourilor.

Comenteaza