Daca nu-ti sare rata de conversie cu aspirina, iti recomand cu caldura VE Interactive

Activezi în zona eCommerce? Hmm, ar trebui să-ți sară în ochi combinații gen rată de conversie, campanii de remarketing prin email sau UX – adică, user experience sau cam ce anume face un individ atunci când a intrat pe un site. Dacă nu te-a prins nimic din ce ți-am spus mai sus, poți sări acest post. V-am mai spus de VE Interactive într-un post anterior, cum au reușit ei să-mi facă ceva vrăji filosofice la o prezentare. Acum, vă zic altceva de ei: și-au lansat propria platformă de tip ”self-service” SaaS automată („software as a service”).

Știu, la o primă strigare, sună fie foarte obscur, fie foarte cazual. Nu e, căci VE Interactive e acoperită de cifre. Vinovați? Da, tool-ul lor aduce un tăvălug de date startup-urilor și IMM-urilor din zona eCommerce, este o modalitate facilă de a economisi resurse.

Tehnologia din marketing trebuie să devină inteligentă și capabilă să înțeleagă fiecare utilizator în parte și fiecare companie care face vânzări online. Credem că prin cercetările noastre putem să-i ajutăm pe utilizatori să eficientizeze comerțul online prin integrarea acestui „shopping assistant” care-i ajută să găsească produsele și serviciile de care au nevoie, iar acest lucru îi ajută și pe cei care fac comerț online să aibă vizitatori relevanți pe site-uri și aplicații”. Andrew Metcalfe (CTO VE Global).

Shop-urile online vor avea un acces complet în privința interacțiunii cu vizitatorii de pe site și a campaniilor de remarketing. Deci, e un pas înainte în privința automatizării comparativ cu actualul tool activ al celor de la VE.

Mai mult, pun pariu că vor veni cu mari plusuri și la ușurința cu care utilizatorii platformei își vor putea configura campaniile de marketing, cu control asupra design-ului, mesajelor și functionalității soluțiilor.

„Datele noastre arată că 76 % din vânzări se pierd la faza de finalizare a comenzii, dar cu mult mai mulți vizitatori abandonează înainte de acest pas. Platforma SaaS Ve pune la dispoziția brandurilor tinere și motivate o tehnologie de conversie premium, permițându-le să-și gestioneze singure campaniile de conversie, precum și de a-și dezvolta afacerile mai repede.” David J. Brown (CEO și cofondator Ve Interactive)

Ce-i mișto pentru magazinele online e tocmai faptul că se utilizează un model de comision cu plata în funcție de perfomanță (CPA). Adică, ei au atâta încredere în produsul lor, încât zic așa: băi, nu ne trebuie bani decât atunci veți vinde prin noi, prin soluția noastră și o veți face, veți vedea.

Dacă aș lucra cu ei? Păi, o fac deja, însă, deocamdată pe mai vechiul tool. Sigur, sunt încă în faza de implementare în privința multor chestii, dar, sincer, abia aștept să testez și noua lor platformă.

Deci, dacă ai coșmaruri în legătură cu creșterea ratei de conversie sau cu recuperarea coșurilor abandonate, n-ar strica să-ți clătești ochii cu tipii de la VE.

Cateva informatii despre VE Interactive, preluate de la ei

Ve Interactive este o companie lider de tehnologie, cu focus pe analiza datelor. Compania Ve, cu o cifră de afaceri pe piața românească de 10,1 milioane de lei în 2016, și-a pornit activitatea în țară de peste un an, când a deschis un birou la Cluj, unde lucrează acum 65 de angajați. Au urmat birouri la București și Budapesta și vor mai fi deschise puncte de lucru în Bulgaria, Serbia, Croația, Moldova și Ucraina. Scopul companiei pe termen lung este de a transforma Clujul într-un hub de suport pentru Europa de Est.

Segmentarea informațiiilor și analize complexe permit Ve să ofere soluții pentru a acționa la fiecare etapă a procesului de vânzare prin diferitele unelte: VeAds – publicitatea digitală de înaltă performanță, VePanel – o suită de instrumente ce acționeză în timp real în cadrul siteu-lui, Cart Recovery- email remarketing.

Serviciile Ve sunt disponibile în România începând cu ianuarie 2016 și deja un număr mare de clienți au adoptat aceste soluții, observând o creștere cu până la 25% a ratei de conversie. Comerțul online a suferit în ultima perioadă din cauza soluțiilor de tip Pop-up care au generat o reacție adversă din partea cliențiilor. Prin introducerea soluțiilor Ve care oferă o alternativă mult mai estetică și neintruzivă precum și automatizarea acestei tehnologii ne dorim să sprijinim companiile de toate mărimile și din toate domeniile prin creșterea eficienței afacerilor de tip e-commerce și mai mult decât atât, creșterea veniturilor lor.” Toma Matei (Head of Commercial Eastern Europe)

Fondată în 2009, Ve are sediul în Londra și 36 de reprezentanțe la nivel mondial.

Comenteaza