#TeCOMM2017: Haute Couture your eCommerce business sau despre #debanalizare

După o mică pauză, am revenit pe tărâmurile industriei eCommerce și nu numai. Recunosc, am fost luat cam pe nepregătite de invitația primită pe nepusă masă la #TeCOMM2017, dar m-am mobilizat rapid. Cu un mic efort de orientare, m-am dus drept la panelurile de pe The Catwalk Stage, de interes pentru industria fashion.

Am zis să fie concentrat totul, ținând cont de faptul că am avut acces doar în prima zi. Așadar, atenție sporită și mult networking, adică, știți, partea aia productivă de la evenimente de genul. Să nu vă mai țin în suspans. Vedeta panelului a fost Bogdan Zavera, Marketing Manager @Zoot.ro. Tipul a adus un aer fresh, și-a articulat bine și relaxat ideile. Dincolo de acestea, a avut un story în legătură cu experimental research-urile făcute la @Zoot.ro, lucru pe care l-am considerat destul de cool. În rest, multă informație pe metrul pătrat, totul aranjat în slide-uri. Sigur, am mai spus-o, nu toată lumea se pricepe la public speaking, dar tocmai de aceea specialiștii au opțiunea de a-și trimite la înaintare oamenii mai abili pe terenul acela. Moderatorii au și ei contribuția lor, însă, de multe ori, se împiedică ei înșiși. Deseori, unele concursuri ale organizatorilor le pot da mari bătăi de cap. Pe ceilalți speakeri de la The Catwalk Stage îi puteți regăsi aici.

A urmat networkingul cu cafea și măsurare de idei. De cele mai multe ori, în această secțiune, oamenii au tendința să-și dea drumul, să fie mai relaxați, să schimbe idei și să pună întrebări. Speakerii sunt asaltați mai des aici cu întrebări decât sunt în timpul propriilor lor prezentări. Așa a fost și la MeetMagento2016.

Pe la standuri, lucrurile au fost cam cele obișnuite, nimic deosebit. M-am oprit o secundă la standul Frisbo, citisem anterior despre E-fulfillment și am fost curios să văd cum își prezintă offline produsul.

Ceea ce mi-a atras atenția în mod special a fost prezentarea tematicii acestei ediții: Haute Couture your eCommerce business sună foarte bine, mai ales dacă ai paneluri dedicate special industriei fashion și chestiunilor care se întâmplă aici. Totuși, pe site-ul TeCOMM, se zice cam așa: tematica propune o abordare dincolo de banal cu accent pe atenție la detalii, experiențe de cumpărare adaptate consumatorului, produse de calitate, personalizarea platformei de eCommerce sau echilibrul între așteptări și rezultat. Stați, Cum? Nu, cred că a fost publicat ceva text draft, altfel nu-mi explic. Nu știu ce înseamnă banalul aici și nici abordarea nebanală sau dincolo de banal. Nu oricum, adică există și o completare: cu o atenție sporită spre câteva elemente banale: detaliu, experiență de cumpărare, bla-bla. Deci, dincolo de banal cu atenție pe banal. Am vrut să zic meta-banal, dar nu-i asta. În rest, totul a fost bine. Să ne vedem anul viitor fără chestiuni banale.

Comenteaza