Try a #Shelfie, un fel de #selfie cu produse. Idee de promovare pentru o cafenea draguta

Am scris o carte despre #Selfie. Acum, ce să fac? Să mă apuc să scriu una și despre #Shelfie? Strict din punct de vedere al marketingului, n-ar fi o idee rea. Ar fi (fost) mișto ca mai mulți oameni din domeniu să-mi citească #Selfie-ul. Mi-am cam păstrat publicul din zona preferată. Așadar, care-i treaba cu #Shelfie-ul?

E hilar cum ai ajuns să faci niște selfie-uri unor rafturi pline cu produse. Așa aș începe. Voi continua. Degradarea ta a ajuns până aici, nu mai e vorba nici măcar de nerecunoașterea de sine. Nici nu te mai uiți în oglindă, te uiți la rafturi. E delir, psihoză dusă la extrem.

Să revin. @GoogleLocalBusiness promovează trendul acesta și share-uiește masiv pe Twitter și Facebook chestii nostime aparținând unor fotografi. Ei le spun:  pro photographers, dar nu cred să fie exclusivistă treaba. Deci, ai în față niște rafuri cu produse, faci o poză mișto și ai șansa să devii viral printr-un #Shelfie. De fapt, poți exploata la maxim această șansă, te poți alege cu un super GIF ca acesta.

Pentru acest tip de decor & poză, era musai să fie inventat un concept cu hashtag, profund viralizat pe rețele. Altfel, ce s-ar fi ales de pe urma proiectului. Acum, varietatea produselor aparține integral fotografului.

Eu aș alege vitrina unei cafenele drăguțe, așa, la miez de seară, cu toate luminițele de Crăciun aprinse și un cuplu în geam, sorbind fiecare din cafeluța preferată. Nu produse, ci serviciu, mai curând. Ar merge. Caut și revin, poate chiar găsesc cadrul.

 

Comenteaza

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.