Lansarea Today Software Magazine, nr. 53 – 15 noiembrie, a inclus un discurs mișto de tot: Cyrille Vincey de la VE Interactive. S-a discutat, printre altele, despre big data, despre construirea profilului unui client în funcție de datele culese, despre oamenii de la capătul device-urilor, nu doar despre acestea într-un singur sens, și despre intenții a priori ale cumpărătorului. Adică, oau, speakerul a dat de pământ cu toate presupozițiile teoretice legate de arheologie (media archaelogy) și despre captarea/ surprinderea a priori a intențiilor unui grup de oameni.

Concret, filosofia informației pe pâine, însă nu teoretic, ci practic. Am căutat mult timp să găsesc exemple practice care să indice concret cum anume poți gestiona arhivele în db-urile unei arheologii media. Ce să spun despre conceptul abstract al captării intenționalității a priori a cumpărătorilor pe site-urile de tip eCommerce. Se pare că experții au început să experimenteze ceea ce părea doar la nivel de trans- și meta-. Rămân de analizat rezultatele, par promițătoare.
Cât despre Today Software Magazine, mi-au rămas în minte articolele cu cele șase recomandări pentru utilizarea GNU/ Linux în corporații (Marius Botiș & Attila Balazs/ Tora & Synapp) și procesarea fluxului de date în lumea big data (Adela Mureșan/ VE Interactive). A, da, am dat și peste un exemplu de cum să nu scrii un comunicat de presă într-o revistă de specialitate: e vorba de Cum o companie IT sprijină mediul academic (Cristina Costescu – NTT Data). Asta, așa, să nu pui oamenii de HR să-ți facă treabă de comunicare. Nu e greu, dar cere nițel exercițiu și alte cele.
În rest, atmosferă faină, gazdele de la VE au fost primitoare. Aștept să le mai trec sediul.
Te mai asteptam cu mare drag! 🙂
Multumesc. voi veni cu siguranta